Jumaat, 23 November 2012

MAK CIK KAYO!

Assalamualaikum...

Minggu ni aku kayoooo....kayoooo. Dengan duit yang banyak ni..aku nak cari sambal kerang yang sedap dari yang mak cik cafe kat opis aku buat. 



Duit yang gambar apek berjanggut tu adalah sama spesis kertasnya dengan duit RM yang terbaru..plastik!.. Diorang dah berkurun guna kertas macam tu..kita kat Malaysia je yang baru nak buat...actually tak buat pun tak pe..

Errr..ada ke kerang kat Sungai Mekong?...

5 ulasan:

  1. phewwiitttttt...betul3 kayo nieh..hahahaha

    BalasPadam
  2. Selamat bercuti dan menikmati sambal kerang di sana. :)

    BalasPadam
  3. wow..kayo kayo..hehe...duit plastik macam tu senang koyak..geram je..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...