Sabtu, 10 November 2012

BILA DAH HILANG RASA MALU

Assalamualaikum..

Bukan nak memalukan..tapi memang mereka yang berkenaan ni dah memang tak tau malu pun. Terkejut aku tengok gambar ni..


Tahula nak jual ubat tu. Tapi perlu ada batas. Setahu akulah..iklan macam ni hanya terdapat di negara yang majoriti bukan Islam seperti negara barat. Kenapa kita yang Melayu Islam ni perlu nak tiru perbuatan yang tidak beradap ni.

Seingat akulah..32 tahun hidup ni, belum pernah lagi aku jumpa iklan macam ni di kedai ubat cina tepi jalan!

Inilah yang berlaku ..bila hidup TAK TAHU MALU dan MELAYU DAH HILANG MALU..

*aku yang tengok ni pun rasa malu ..malu kat kucing tepi jalan!

6 ulasan:

  1. saya belum kawin, lagi la malu nak baca & tengok camni

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum pen biru...hehehe mcm ni pun ada ek....:)

    BalasPadam
  3. mmm..saya yg tgk pon segan.segan tang kata2 tu..

    kasih sayang tu perlu tp perlu ke tunjuk/pamerkan pada tontonan umum..

    BalasPadam
  4. ..hanya di Malaysia. ish! ish!

    *saya suka blog ni. :)

    BalasPadam

UNTUK KOMEN ANDA AKAN DITAPIS DAHULU..YANG BERSIH2 AJE BARU ADA KAT SINI ;)

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...