Jumaat, 9 November 2012

DECO ENGLISH STLYE

Assalamualaikum..

English Stlye..berbunga sana sini..berropol sana sini..itulah yang dinamakan English Stlye. Khas untuk dekorasi rumah. Bagi yang meminati stail ni, memang sanggup berhabisan. Sebenarnya aku nak kongsikan kegigihan seorang wanita membesarkan 2 anak setelah kehilangan suami tercinta akibat kanser tulang. Dia memperjuangkan minat dan hobi Almarhum suaminya iaitu mendekorasikan rumah ala-ala English Stlye.

Beliau yang aku maksudkan adalah Pn. Siti Mariam yang lebih dikenali sebagai Ct. Mariam Crazydeco...sehingga kini beliau gigih meneruskan legasi tinggalan suaminya..

Aku kerap juga membeli beberapa hiasan rumah darinya dengan harga yang amat berbaloi. Jomla jamu mata ..kita tengok apa yang dijualnya..

Semasa Almarhum suami beliau masih ada..dialah yang membuat sendiri rak-rak ini. Bagi mengisi masa lapang dan bagi melupakan kesakitan yang ditanggung. Dan kini kerja-kerja pembuatan diambil alih oleh pekerja yang mahir.

Selain dari itu..beliau juga ada menjual pelbagai hiasan rumah. Seperti...





Sebenarnya banyak lagi yang dijualnya. Korang boleh add firend dengan memperkenalkan diri pada Pn.Siti di fbnya (katakan aje..kawan aku) di  http://www.facebook.com/ctmariam.crazydeco  Harga memang murah dari kedai. So kepada sesiapa yang berminat, bolehlah call beliau Pn. Siti  Mariam :014-2418820

Itu aje untuk hari ini..thanks all..Adeuss!!!


3 ulasan:

  1. rumah PM sampai skrg tak tau nak buat konsep apa...huhu

    BalasPadam
  2. assalamualaikum pen biru...banyaknya barang2 yg dijual mesti ada kedainya...:)

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...