Isnin, 10 September 2012

STATEMENT PERASAN PALING MELOYAKAN

Assalamualaikum..

Entri aku kontot saja.

Serius aku tak pernah ikut pun Masterchef musim pertama. Tapi untuk yang ke 2 ni adalah aku tertengok promo nya di tv...


Yang paling aku tak tahan..rasa nak muntah bila ada sorang peserta yang mengeluarkan statement di tv..

" I nak buktikan, pade semue-semue orang..bahawe perempuan cantik pun boleh masak tau..."

SUMPAH AKU NAK TERMUNTAH !!!
sebab aku tengok muka dia tak dela cantik sangat..apakah yang menyebabkan dia perasan bahawa dia cantik..

*macam ni punya manusia pun ada...

11 ulasan:

  1. hehe..ini lah yg ank dara sy cbukkan..ayat x tahan..klu kecundang awal2 lg x tau la kan..pas tu cantik x berapa perasan yg lbh(ayat ank sy):)

    BalasPadam
  2. assalam PB..acik tak tengok lansung ..jadi tak tau siapa yang berkata macam tu..nanti acik nak tengok jugak kalau tau malam bila..itu pun kot sempat

    BalasPadam
  3. baru je tgk..ya ALLAH, sama la kite..bile tgk tuh terus ayat "what theeeee..cantik kah?.." kuar..tah pape ntah..hehehehe..

    BalasPadam
  4. ekekekekeke...

    dayah suami isteri pun gelak kuat kuat dengan statement tu.....

    haha...

    BalasPadam
  5. haah..mmg selalu tgok..dan terpk kenapa dia ckp camtuh..dia perasankah??

    BalasPadam
  6. PB,i ingat, i sorng je yg menyamph ayat tu, mmg gedik sgt x cantik mana pon perasan.....

    BalasPadam
  7. Baru tertengok iklan tu tadi hihi...

    BalasPadam
  8. sy ada tengok jugak..gelak sesorang..

    BalasPadam
  9. hahaha!YM pun same...rasa mcm gatal2 je tekak, wakakka

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...