Jumaat, 28 September 2012

MANIK SIMPLE - 8

Assalamualaikum..

Ada yang bertanya macam mana nak tempah @upah aku jahitkan manik..senang je boleh sms @call aku 0125677630.Mudah je...

Sambungan cerita manik. Kali ni sikit aje kisahnya. Hari tu aku ada tunjukan jahitan manik untuk baju kawan aku. Kali ni baju anak dia pula. Dia nak yang simple aje. So aku pun buat la sesimple nya. Ala, baju budak. Kalau buat glamer pun bukan boleh pakai lama. Budak tengah nak membesar. So layan ajela ye..

 Leher

 tangan

Leher dan tangan.

Lepas je aku upload gambar baju ni..sekali lagi aku stress. Rupa-rupanya ada beberapa pasang lagi baju raya yang aku lupa nak snap gambar dan dah bagi pun kat pelanggan aku.. Aduh.. stress...stress..stress!!!

Itu aje untuk baju raya. Lepas ni adalah baju untuk bergaya pulak. Ok.. Adeuss!!!

3 ulasan:

  1. cantik2... suka tengok2 blog akak... leh cri idea tuk menjahit... :D

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...