Selasa, 11 September 2012

BUNGA LABUCI - 10

Assalamualaikum..

Dah lama aku tak masukkan gambar-gambar terkini hasil jahitan aku. So untuk hari ini aku nak tunjukkan antara jahitan sempena Hari Raya yang lepas.. Maka bermulalah episod boring blog Penbiru..

Ini baju raya anak kawan aku. Aku buat simple saja.

 Leher 

 Leher -sisi

Leher dan tangan

Untuk tangan aku buat simple aje sebab tangan baju tu labuh dan aku yakin selalunya tangan baju mesti akan dilipat sikit. Jadi kalau aku buat glamour pun, mesti tak nampak punya.

So itu aje untuk hari ini. Adeuss!!!

7 ulasan:

  1. kalau dkna lebih suka manik kat tangan sebab pakai tudung tak nampak kat leher tu :)

    BalasPadam
  2. Teringat masa sekolah dulu ada subjek Sains Rumah Tangga. Belajarlah menyulam leher baju, tapi masa tu tak ada lagi jahit2 manik... :)

    BalasPadam
  3. Cantiknya....sekarang ni kreatif sungguh..macam2 buat...

    BalasPadam
  4. assalam
    cantiknya...berapa ye kalau nk tempah?

    BalasPadam
  5. lawa la akak..suka bunga tu nampak timbul...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...