Selasa, 25 September 2012

PEARL TABUR - CRUMBLE 10

Assalamualaikum..

Crumble lagi? Apa nak buat . Dah memang trend sekarang. Yang ni baju adik aku. Menyibuk jer dia nak bermanik-manik jugak. Buatlah jugak sebab tengah mengandung. Kalau tak karang, meleleh pulak air liur baby dia nanti.




Stressnya aku jahit baju ni.kain dia nipis gila tu. Macam aku nak cekik je adik aku. Taburan pearl ni aku ikut kehendak dia. Nak yang colourfull. Ah..lantak dia lah. Aku buat aje.

Sekian untuk hari ni. Adeuss!!!

3 ulasan:

  1. cantiknya..berapa kos kalo untuk 2 tangan baju saja..

    BalasPadam
  2. Pearl tabur ni mmg cantik la. Kalo yg colorful mcm ni, lagi nampak ala-ala fairy tale.

    BalasPadam
  3. comel...mesti teliti sangat2 ni buat manik ni..cheqna memang surender r...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...