Isnin, 23 Julai 2012

BILA SAMPAI AJALNYA

Assalamualaikum..


Sungguh sedih.

Dia sudah menemani hidupku hampir 11tahun sejak tahun pertama aku di alam kerjaya.

Sedih, suka, jenaka dengannya kini hanya tinggal kenangan..

Penghiburku dikala kesunyian...

Tiba-tiba tiada khabar, tiada suara..hilang semuanya..

Peneman aku kini tiada lagi..

Setia menemani aku dari 8pagi hingga 5 petang dan waktu dahulu hingga 3pagi...

Kini hidup aku sunyi...sunyi dan sunyi....

Sudah sampai ajalnya..dan pastinya aku akan merinduinya walaupun aku sudah ada pengganti nanti..

Maafkan aku sayang kerana aku perlukan pengganti dirimu..

Kenangan bersama mu takkan ku lupa hingga akhir hayat...

Entri sedih ini aku tujukan khas buatmu wahai....













radio ku...

15 ulasan:

  1. alolo cyan.
    mnx dicari pengganti uh

    BalasPadam
  2. salam PB..selamat menjalani ibadah puasa..
    acik pun tak boleh tak pasang radio..rasa sunyi je

    BalasPadam
  3. dah agak dah, mesti gadget ni...
    tak pe, patah tumbuh hilang berganti

    BalasPadam
  4. ampun ingatkan apa tadi...

    BalasPadam
  5. looorrr..ingat ada orang meninggal ;p

    BalasPadam
  6. heee suspen je baca...slmt menjalni ibadah puasa...;)

    BalasPadam
  7. suspen jer ingatkan apa la tadi rupa2nya radio yg dah arwah..hehehe

    takpe2 beli yang baru..jgn sedih2

    BalasPadam
  8. assalamualaikum pen biru...aduh wat suspen jer la ingatkn org tadi rupa2nya radio yer...;)

    BalasPadam
  9. aaaarrrggghhh...sabar ajelah!

    BalasPadam
  10. nyaris2 tertipu,huhuhu...xpe gitulaa klu dah smpai masa.

    BalasPadam
  11. owhhh tidak!!!!!..tertipu gegurl..hahaha..

    BalasPadam
  12. menyayat hati sungguh entri ni hehe..xpe..boleh beli yag baru yg lagi canggih! hehe

    BalasPadam
  13. alolo cian dier.. patut simpan wat perhiasan huhuhu

    BalasPadam
  14. Peneman setia ni PB...tetiba Marya rajin lak nak baca & komen semua entry...rindu gamaknye...hehehe... jgn marah ye PB :))

    BalasPadam
  15. wahai pB..ingatkan apa la tadi..dah bersedih2 dah..tup.,tup..tipah tertipu..huhu

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...