Sabtu, 28 Julai 2012

TEMAN BARU

Assalamualaikum..

Senyum lebor hari ni. Teman lama yang dah al-marhum kini dah berganti. 


Puas aku melilau 1 pekan Jitra nak cari radio jam ni. Semuanya tak ada. Pelikkan? Oleh kerana aku dah malas nak menghabiskan minyak kereta dan masa aku, lalu aku pun buat keputusan beli oniline aje kat www.superbuy.com.my . Senang citer. Aku oder hari Selasa, ...Khamis dah dapat.

Murah je. Termasuk pos RM64..kalau nak comparedkan dengan masa dan minyak kereta aku nak pusing-pusing cari. So..kini hidupku tak sunyi lagi..lalalalalalalala...

2 ulasan:

  1. assalamualaikum pen biru ...wah dah sampai pun teman baru nyer...x la sunyi lagikan...:)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...