Khamis, 26 Julai 2012

PERABUT RAYA

Assalamualaikum..

Dapat bonus? Alhamdulillah. Gunakan sebaik-baiknya. Jangan beli benda yang tak bermanafaat. Bersyukur dengan rezeki Allah. Jangan pula ada yang pertikai kenapa setengah bulan..kenapa tak sebulan..tak dapat langsung baru padan muka.

Intro yang takde kena mengena dengan tajuk. Ni ha ..aku terjumpa gambar sofa ni...mana nak cari ekk??


canggih gila ni,..huhuhuh..

yang pastinya duit bonus aku tidak cukup untuk memiliki sofa ini...
Sekian!

13 ulasan:

  1. Alhamdulillah..rezki bulan ramadhan..

    BalasPadam
  2. perghh kagum r..
    kena g cari ni
    kikiki

    BalasPadam
  3. hahah! kalau beli sofa ni, tak terbeli dah perabot lain rasanya.

    BalasPadam
  4. janji dapat w/p separuh drpd x de kan..syukur rezki bln ramadhan tu..leh jg wat tambah2 mana yg x ckp..

    BalasPadam
  5. FUh, transformer la sofa ni. Tapi kalo naik yg atas tu kuat ke? huhu.

    BalasPadam
  6. kalau dapat ni, memang bestttt!

    BalasPadam
  7. assalamualaikum pen biru...suka nyer dpt durian runtuhkan..:)

    BalasPadam
  8. Duit bonus smpn utk bersalin n keperluan bb..huhu

    BalasPadam
  9. kt ikea pon xde rasanya..hehe.. syukurlah dpt setengah..dri xde.. nganga la mulut raya ne..heheh

    BalasPadam
  10. As salam PB,

    Canggih tu sofa! Terkesima jap! hehehe... Selamat berpuasa PB & family! Marya tumpang bonus hubby je...hehehe ;))

    BalasPadam
  11. alhamdulillah bagi yang dapat bonus.dapat jugak merasa kan..canggih bebenor sofa tu..tapi cantik sangat..

    BalasPadam
  12. Ikut hati mati, ikut rasa binasa.. Ikut nafsu nanti dapur x berasap.haha
    Dapat bonus alhamdulillah. Rancang sedikit untuk pelaburan masa depan..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...