Khamis, 19 Julai 2012

AKU KEMBALI

Assalamualaikum..

Aku kembali..dah lama aku tak menulis..kaco-kaco korang kat blog korang..buat lawak boduh..gelak sana..gelak sini..rindu. Memang aku rindu. Aku pun ada stori mori nak cerita. Tapi bukan sekarang sebab aku dah kembali kerja. Banyak yang perlu aku selesaikan..

Nanti aku terjah blog korang ye.. rindu betul dengan AMT tegar yang rajin ziarah aku..

Thanks to:

Nini D, Mama Maszull, TF, Kak Saniah, Qaseh Johanna, Mak Ngah Pora, LdySunshine, CikMoon dan banyak lagi . Pada yang aku tak sebut nama jangan kecik hati ye sebab korang sentiasa di hati aku.

Kata orang  aku, meluahkan perasaan melalui tulisan adalah lebih tulus dari bercakap. Bercakap adalah suara lidah dan lidah kadangkala melebihi hati. Tapi bila kita menulis...hanya hati yang berkata-kata dan lidah hanya tersimpul di dalam tanpa mampu melangkaui suara hati. 

Sekian!.. Adeus...

13 ulasan:

  1. 2 hari lepas kan, tetiba saya teringat kat awak tau..Saya macam pelik bila nengok pen biru dah lama tak muncul kat blog ni...

    BalasPadam
  2. takpe kak....mana yg mampu kami tolong dgn kata semangat..kami bantu :)

    BalasPadam
  3. gi mana penbiru..lama menyepi??

    BalasPadam
  4. saya pun kejap menulis kejap x..huhuu

    BalasPadam
  5. bese la tu..kejap ada kejap x de..adakalanye masalah lain yg perlu dibereskan dulu..apapun selamat kembali..

    BalasPadam
  6. Dalam yg x tersenarai tu agak2 ade x nama Ayenmuda ni,huhuhu....

    BalasPadam
  7. Dalam yg x tersenarai tu agak2 ade x nama Ayenmuda ni,huhuhu....

    BalasPadam
  8. thanks semua..

    ayenmuda jgn marah nnti kena tukar jadi ayentua..hahah

    BalasPadam
  9. Welcome back! Hehe. Nak raya ni mesti bz siapkan tempahan manik.

    BalasPadam
  10. Assalammualaikum PB..

    dikesempatan ini saya nak ucapkan selamat menyambut ramadhan almubarak buat PB sekeluarga...:)

    BalasPadam
  11. amboi...seronok merendang manik dan melemang labuci la ni ye.. xpe2..masyuk..masyuk..

    BalasPadam
  12. Ayat2 yg last tu nak pinjam boleh? Suka sgt! :)))

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...