Sabtu, 20 Oktober 2018

GAMBAR SAMBAL BELACAN PUN NAK CILOK??

Adoi..sakit hati ni..

Tak boleh nak bagi salam dah ni..geram betul aku dengan manusia yang tak reti nak usaha sendiri.

Ni bukan kali pertama aku kena..berpuluh kali dah. Kes gambar sambal belacan aku! Entry pasal sambal belacan ni dah lama..2014 punya entry. Entry tu kat sini ➡️ sambal-belacan-cara-aku .

Ya..silap aku la tak letak watermark..tapi sape nak sangka..gambar sambal belacan pun orang nak curi! Zaman tu pulak..update blog guna pc..tak ada lagi apps untuk create watermark macam sekarang ni.

Biasanya mana aku nampak..aku sound direct.Tapi kali ni aku terpaksa buat entry biar 1 dunia tau. 

Nak berniaga ke.. nak publisiti ke..nak perhatian ke.. buatlah gambar sendiri. Apa susah? Kau blender lah sambal belacan sendiri..pastu plating dalam piring bagi cantik..angkat phone..tekan button kamera..snap! Apa yang susah??!!

Ni muka-muka yang sedap2 jari dia je nak copy paste gambar aku





Tengok nih! Sheila Rusly pun copy gambar aku! Takde etika betui!

Memang aku geram ni. Rasa nak aku tonyoh2  je mulut orang yang cilok gambar aku ni. SORRY TO SAY YE.. MEMANG AKU TAK HALAL! Kau jawablah kat sana nanti! TITIK!!!

1 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...