Jumaat, 3 Januari 2014

1ST ENTRI 2014

Assalamualailkum..

Dah masuk tahun 2014. Cepat dan pantas sungguh masa berlalu..tahun 2013 yang kita semua tinggalkan dengan penuh pelbagai kisah suka dan duka. begitu juga dengan aku.

Pembukaan tahun 2014 yang kurang menarik disebabkan beberapa faktor kekacauan dari pihak yang tidak senang hati dengan kelebihan yang aku perolehi suatu masa dahulu. Dan biarlah "diskriminasi" yang mereka cipta itu, bagi membezakan dan menjurangkan kedudukan dan darjat mereka dengan orang lain di nilai oleh Allah seadilnya..tak kira siapa juga mereka..


eh....apa  yang aku melalut ni..sekadar meluahkan apa yang terbuku dihati..

dah la ye..kembali ke entri pembukaan 

Tahun ni rutin hidup aku berubah sama sekali. Walaupun agak mengejut tapi tidak mengapa. Aku bersyukur kerana diberi peluang untuk terus hidup seperti orang lain walaupun ada onar yang cuba merosakkan hidup aku ditemapt kerja ..lantaklah asalkan aku bahagia bersama suami aku.

Aku masih mencari mood untuk menulis..terima kasih pada koran yang sudi menjengah aku di sini. Itu aje bebelan aku hari ini..

Adeus...

2 ulasan:

  1. Syabas! Semoga sentiasa tabah menghadapi alam kerjaya yang mencabar di tahun 2014 ini. Didoakan selamat menempuh Tahun Baru 2014 dengan jayanya. Aminn.....

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...