Selasa, 14 Januari 2014

LIMAU ANAK OREN

Assalamualaikum..

14.01.14
Salam Maulidur Rasul..
Hari ini dalam sejarah..Oren kucing kesayangan aku, yang hidupnya dengan aku..yang aku jumpa masa dia baru buka sebelah mata dulu..yang aku selalu ceritakan kat sini..berapa banyak yang daaaa..

Nak tau kisah pasal Oren semuanya ada DI SINI

2-3 hari ni Oren manja sangat dengan aku..risau jugak aku dengan tahap kemanjaan tu. Mak aku cakap Oren nak beranak sebab nenen dia dah timbul. Tapi perut Oren kecik sangat..

Minggu lepas, Oren bleeding..bukan macam darah period ke apa..tapi macam darah campur air..aku ingat Oren period sebab ada orang cakap, kucing pun datang bulan jugak..

Pagi tadi, masa aku tengah sedap dok bergolek-golek malas nak bangun, en.suami kejutkan aku..dia cakap Oren beranak..aiseymen.aku dapat cucu..hahah

Aku pergila jengok dalam sangkar..Eh..eh..kaler oren jugak anak dia. Tapi tak adalah seoren Oren dulu.Yang peliknya ada Oren sekor aje..biasanya paling-paling tidak pun, 2-3ekor..AKu pu tak pasti benda ni normal ke tidak

Ini gambar pagi tadi..pukul 9.30pagi

Ini gambar tadi pukul 12tengahari

Apapun..Oren macam ciwi sikit..tak bagi anak tetek.asyik mengekor kaki aku je..bertambah la koleksi The Oranges dalam rumah aku..Aku taktau jantan ke betina..lalu aku namakan dia sempena nama keturunan Oren iaitu LIMAU..


Selamat datang ke dunia LIMAU...aku akan sayang kamu macam mana aku sayang ibu kamu Oren..



1 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...