Isnin, 13 Januari 2014

MEE REBUS CIK PIAH SINARFM

Assalamualaikum..

Entri tengah hari..

Aku ni peminat Sinarfm. Entah macam mana tadi tertengok DJ Cik Piah yang sedang on-air sekarang ni dah upload gambar mee rebus. Dengan tak semena-mena aku terasa nak makan mee rebus..mujurla kat kedai di bawah ofis aku ada orang jual mee rebus..boleh tahan juga sedapnya..

harganya RM4 ..kenyang terbungkang dah aku..

Aku snap gambar ni dan send kan kepada Cik Piah tu.. bagi dia tengok..huhuh..aku dah kenyang..mata  pun mengantuk la...macam ular sawa daaa..ok..itu aje

Adeus!!!

4 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...