Selasa, 31 Disember 2013

2013 MOHON PERMISI

Assalamualaikum..

Catatan hari terakhir untuk tahun ini..

2013..umur aku 33 tahun..sungguh banyak kenangan tahun ni..yang sudah diduga dan tak terduga.

Syukur azam aku awal tahun lalu sudah dimakbulkan Allah..walaupun hanya 1..itu sudah memadai kerana yang 1 itu lebih bererti dari segala-galanya..iaitu, aku telah dijemput Allah mengunjungi Baitullah pada Mei lalu..

Bab azam ke-2 tu aku terpaksa tangguhkan seketika kerana ada komitmen lain yang lebih penting..semua azam itu aku pernah catatkan DISINI

Syukur juga Allah telah kabulkan doa aku..kerana mengizinkan aku hidup bersama suami tersayang yang membahagiakan aku. Itulah imbuhan yang aku terima setelah bersusah-payah selama bertahun-tahun menempuh kehidupan dalam ujian.


Ada juga cerita percutian yang tertangguh..insya Allah akan aku kongsikan tahun depan..(bunyi macam lambat lagi..rupanya esok lah tahun depan tu)

Tahun depan tak ada azam. Bukanlah bermakna aku tak ada cita-cita. Tapi aku nak hidup dengan mengikut arus..mengharung apa jua yang menghalang di depan..moga-moga tak tersungkur!

Esok sudah masuk tahun 2014. Dugaan apa lagi yang akan datang, itu Allah punya kuasa. Apa yang kita semua tinggalkan di tahun 2013 ini, biarlah ia berlalu..Doakan yang terbaik untuk kita semua.jumpa lagi tahun depan..

Adeus!!!

4 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...