Selasa, 19 April 2011

Jangan Gunakan Widget Widgeo Dalam Blog

Assalamualaikum..

Hari ni baru aku tau kenapa bila aku login atau saje tengok2 blog aku tu,tiba2 je keluar iklan popup window. Tak tau apa tu popup window? Meh aku nak explain.(Kredit kepada http://anarm.net/blog/ sebab aku ambik sikit petikan dari blog dia..tq ek..)
  • Popup – bermaksud tetingkap (window) baru yang muncul secara tiba-tiba pada browser (Firefox, Chrome, Opera, dan lain-lain). Popup biasanya digunakan untuk memaparkan iklan. Adakalanya bertujuan untuk menarik trafik dan mengumpul email pelawat.
    • Widgeo – laman yang menyediakan widget seperti Geo Counter, Live Counter, Flash Effect, Flash Message, Flash Widget, animation…
    Macam2 iklan yang keluar. Delete la berapa kali pun,mesti keluar jugak. Kaji punya kaji, baru la aku tau kenapa..rupanya aku ada guna Widget Widgeo. Ala yang widget yang ada gambar bendera tu ..


    Sebelum tu aku ada riki2 dalam blog orang lain..Yes memang betol telahan aku. Macam2 masalah la yang aku terbaca dari blog orang. So bila aku buang jer benda alah tu, terus ok je blog aku. Dah tak keluar popup window tu lagi. Baru bahagia idup aku..heheh. So sapa2 yang ada widget ni kat blog , sila la buang. Jangan kata diri sendiri, orang lain yang nak tengok blog korang pun boleh kena darah tinggi.Ok..

     So setakat tu dulu peringatan aku pada blogger semua. Arios!!!

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan

    HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

    Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...