Rabu, 3 April 2019

ETIQA TRIPCARE 360 TAKAFUL

Assalamualaikum

Sedikit info aku nak kongsikan dengan korang semua yang nak pergi bercuti, tak kisahlah luar negara atau dalam negara. Syukur sangat untuk kali ni, aku berpeluang beli sendiri insuran perjalanan keluar negara, sebelum ni sebagai penjawat awam, aku terikat dengan syarikat panel yang dilantik Kementerian Kewangan sahaja. 

Disebabkan kontrak syarikat tersebut dah tamat dan menunggu pembaharuan atau lantikan syarikat baru,maka penjawat awam yang nak keluar negara boleh beli sendiri insuran dan claim dengan harga yang dihadkan. Dalam kes aku, harga insuran yang aku beli RM61(harga promosi) tapi boleh claim hanya RM46 sahaja.

Tak apalah. Tak kisah..asalkan perjalanan percutian aku dilindungi. Korang boleh beli sendiri terus di website Etiqa di link Etiqa Tripcare 360. Pilihlah polisi mana yang korang nak. Untuk aku, aku pilih Platinum. Antara perlindungan yang ditawarkan seperti berikut;




**harga polisi adalah mengikut pakej yang dipilih,destinasi dan tempoh masa (gambar diatas adalah contoh sahaja)

Pembelian terus melalui website adalah dengan harga diskaun 25%. Apapun,kita hanya bersedia untuk sebarang kemungkinan. Esok aku akan kongsikan cara membuat tuntutan jika berlaku apa-apa terhadap pemegang polisi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...