Jumaat, 20 Disember 2013

BLOGGER BULAN INI

Assalamualikum..

Pernah dengar Nuffnang Featured Blogger for the Month ?  Bagi yang ada akaun Nuffnang, mesti korang tau. Dan dengan ini aku ingin mengumumkan bahawa aku adalah Nuffnang Featured Blogger for the Month of Disember 2013.. atau dalam kata lain "BLOGGER BULAN INI"..tepuk..tepuk..tepuk!!!!


heheheh..jangan marah haaaa..aku bukanlah blogger yang pilihan Nuffnang tu..aku memang "Blogger Bulan Ini"..tapi kategori malas update blog sampai bersawang-sawang dah blog ni. entri pun macam pemalas je. Ada cerita, tapi takde mood untuk menulis. Ditambah lagi kabel dan charger laptop aku yang meletup tiba-tiba..maka tiada kesempatan untuk menulis entri di rumah..nak harap ofis, minta maafla..waktu rehat (seperti hari ini) je yang mampu..itupun dengan entri kontot!

Saja je nak buat kepoh..jangan perasanlah nak jagi Blogger pilihan tu..BW pun malas..nak update pun malas..pirrahhh kepada diri sendiri.

Aku dah lama tak login akaun Nuffnang tu..rasanya dah 7-8bulan lah..sibuk manjang..Tetiba rasa nak login..sekali tengok..aiseymen..boleh tahanla aku punya collection..


Maka aku pun biarkan ia terus beranak dan beranak dan beranak lagi untuk setahun 2 lagi.. lepas la untuk bayar domain dotcom aku  tuh..

Apapun..terima kasih kepada para pengiklan yang pilih blog hidup segan , nak mati pun memang dah bukan benda hidup nih..

Itu aje..rajin-rajin nanti aku tulisla lagi..terima kasih pada Nurzakiah Hanum..rajin ye awak singgah sini..

Adeus!!!

5 ulasan:

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...