Selasa, 17 Disember 2013

KESIAN PENBIRU

Assalamualaikum..

Aku memohon ampun dan maaf pada korang AMT semua yang masih sudi singgah dan tergur-sapa dengan aku di sini. Sekarang ni menjengah hujung tahun..memang kebiasaan sibuk...dan blog muyuk ni terbiar bersawang tanpa entri.

Kepada AMT terajin..terima kasih ye sudi singgah. Aku rindu nak berblog macam dulu. Sana-sini aku BW. Jengah korang semua, sahabat alam maya. Cerita itu ini, tapi sekarang tidak lagi. Rating Alexa aku jatuh merudum dari ribu-ribu ke 2-3 juta..dahsyat gile..kalau jatuh bangunan tu kira hancur bersepai la jawabnya..

AMT lama aku pun ramai yang dah senyap dari berblog..mungkin momentum tu dah menurun. Insya Allah, bila semuanya sudah selesai nanti, aku akan kembali berblog. Banyak lagi kisah hidup dan hasil jahitan yang belum aku publishkan di sini.

Terima kasih korang semua, 

Akan ada entri lain lagi selepas ni..insya Allah selewat-lewatnya tahun depan.. 

erkkkk???? tahun depan..???..


ye lah..tahun depan..sekian Adeus!!!

5 ulasan:

  1. tak apa kak, pelan2 kayuh, tapi memang terasa sakitnya bila ranking alexa merudum, saya walaupun jatuh tak banyak semasa berpantang ni pun boleh terasa kesannya kak... kuatkan semangat ye kak...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum pen biru...slow n steady yer...:)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...