Rabu, 23 Mac 2011

Duhai Mimpi...

Assalamualaikum..

Haduh..mimpi oh mimpi. Kenapalah mimpi yang hampir sama menginterframe mimpi aku tiap2 malam. Kenapa tak jadi di alam realiti? Gini citernya. Aku mimpikan sipolan yang jahanam tu ,datang jumpa aku.Tapi x cakap apa2.Kata orang kalau kita mimpi orang yang x cakap apa2 tu biasanya orang yang dah mati..dah kiok ke jahanam tu?bagusla.Biar dia terima balasan dia kerana menyakitkan hati aku ni.

Tiap malam mimpi, tapi berlainan keadaaan,tapi mesti ada muka dia.Siap dengan muka mak dia skali interframe.Apa kejadahnya nih!!padahal siang hari tu memang aku x penah ingat atau pikir pasal dia pun.Dalam kepala otak aku skrang ni do pikir nak p Medan hujung bulan ni , pastu tengah bulan 5, aku nak p Sarawak pulak,bawak mak aku jalan2,pastu bulan 11 nanti pulak aku nak p Beijing. Tahun ni keja berjaaaaaaaalan keja aku.Macam jutawan la pulak.Padahal..hampesss.So mcm mana dan kenapa dia muncul dlm mimpi aku.Bak kata  bomoh siam cite Hantu Kak Limah "Kalau kite ingak ke dia,dia pun ingak ke kite, sebab tu dia maghi jumpe kite' hahah.Masalahnya kau tak ingat kat dia dan x mau ingat langsung kat dia.pehal tu?

Aku rasala..agaknya memang dia tengah teringat kat aku kot.Teringat balikla segala salah dan dosa dia pada aku.Lagi dia frust menonggeng kalau dia tau dan boleh tengok aku skrang,ada keja tetap, gomen plak tu, ada kereta(beli koyak plastik lagi),dok umah sendiri(beli sendiri wei,tak main la sewa2)..kalau la aku masih dengan dia,ntah2 smpai skarg naik motor cabuk dia tu lah(yang roadtax dan insuran  dah expired tuh).Blah la ko.

So..tolonglah jgn masuk dlm mimpi aku lagi.Kacau daun betoi.Aku nak tdor dengan aman,mimpi jadi jutawan ok.shooohhh...shohhh..p jauh2.

Ok aku nak sambung keje.jumpa lagi nanati .Arios!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...