Rabu, 26 Jun 2013

PENYAMUN TOPUP

Assalamualaikum..

Dalam dunia ni ada macam-macam jenis manusia..macam-macam jenis perangai tak kira yang baik atau yang buruk..

Ini kisah penyamun..bukan samun barang..tapi samun topup..penyamun kecil-kecilan tapi cukup jahat . Nak aje aku tembak dengan senapang gajah...Korang tengok apa sms yang aku dapat...

Disuatu petang ketika aku sedang melayan mata untuk tidur setelah perut mengalami kekenyangan..masuklah sms dari penyamun ini...




Aku check nombor ni, mana tau nombor kawan atau sedara-mara..tapi tak ada..Mata yang mengantuk mula terbeliak..hantu punya penyamun..topup RM2 pun kau tak de..tak larat hidup nak topup sendiri!. Sengaja aku tak padamkan nombor telefon tu..malah aku nak tulis lagi besar-besar. 0125618777.

Sepantas kilat aku membalas sms tu...


Kalaulah ada yang tak perasan, dan check betul-betul..korang bayangkan kalau dia dapat samun 5 orang dalam 1 hari..pastu korang darabkan untuk sebulan..wah..banyak cantik muka kau!

So kawan-kawan semua..berhati-hatilah mana tau korang mangsa seterusnya selepas ini!

Adeus!!!

3 ulasan:

  1. ada jugak ye kes macam ni.. lepas ni, kena tengok betul2 nombor yang minta kredit tu..

    BalasPadam
  2. Mcm2 betul org nak hidup senang ni pen biru... kena hati2 ni ;)

    BalasPadam
  3. Hmmm....mak rietta pernah dpt sms mcm....

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...