Khamis, 20 Jun 2013

WAJAH BARU MEKAH

Assalamualaikum..

Aku dah berhutang..berhutang kunjungan balas korang semua..berhutang cerita aku pergi umrah.. Au minta maaf sangat-sangat. Aku memang sibuk. Tambah-tambah lagi bulan puasa dah nak tiba. Baju untuk dijahit semakin banyak dan aku tak termampu lagi..

Oleh yang demikian, dari membiarkan blog ni sunyi sepi, aku hanya mampu sediakan beberapa entri kontot untuk bacaan korang semua yang merinduiku.. (eh..ada ke yang merinduiku??? hahah..poyosss)

Aku bersyukur sebab aku telah tiba di Mekah dikala ia msih berwajah "lama"..sebab selepas ini Masjidil Haram akan berwajah baru..dan perubahan itu tidak memungkinkan wajah "lama" itu akan kembali.

Sekarang adalah proses mendirikan laluan tawaf bertingkat..apa kata korang tengok sendiri gambar yang aku upload kat sini..



Aku doakan agar Allah menjemput aku kembali kesana setelah pembinaan ini selesai..aminn....

8 ulasan:

  1. ooo..camtu nanti jadinya..memang teringin juga nak ke sana. moga Allah beri rezeki saya juga ke sana...

    BalasPadam
  2. Ahlamdulillah Ana.. bestkan?? Sapa yang dah sampai, xboleh nak gambar perasaan rindu bila balik ke rumah.. Sampai termimpi2, terbau2.. Mudah2an kita dijemput lagi.. amin..

    BalasPadam
  3. mudah mudahan..
    niat untuk kesana akan dipermudahkan...

    BalasPadam
  4. assalamualaikum pen biru...bestnya teringin gak nak ke sana...;)

    BalasPadam
  5. amin.. cikda belum berpeluang jejakkan kaki ke sana. Mudah2an satu hari nanti cikda akan menjadi tetamuNya jua..aminn3x..

    BalasPadam
  6. Tapi kakak rasa tawaf di bawah lagi best. Sama macam sekarang yg atas utk yg guna wheelchair ada tapi ada juga yg guna wheelchair ikut kita tawaf di bawah..

    BalasPadam
  7. x pernah sampai lagi.. InsyaAllah suatu hari nnt...

    p/s: tolong like page saya ... https://www.facebook.com/QueenTeratai.JSD tq

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...