Ahad, 30 Jun 2013

HARI TERAKHIR SETENGAH TAHUN

Assalamualaikum..

30 Jun..jika dibuka kalender..hari ini adlah hari terakhir untuk setengah tahun..maka ia berbaki lagi setengah tahun. Bagaimana azam korang yang di angan-angankan awal tahun tempohari? Sudahkah terlaksana?

Untuk diri aku ..2 azam aku , baru 1 aje terlaksana. Iaitu menjejakkan kaki ke Tanah Suci..Alhamdulillah. Cuma sekarang tinggal 1 lagi ..masih berkira-kira dan berhitung-hitung...semoga termakbul jugak hajat yang terkahir untuk tahun ini.

Bulan ni entri aku amatlah ciput. Memang sibuk. BW pun tak sempat. Pada yang menyinggah..terima kasih banyak-banyak aku ucapkan.

Walaupun entri ciput, tapi hits bulan ni, ALhamdulillah..masih di kira tinggi berbanding bulan-bulan lalu. Sebabnya kerana entri aku berkenaan Peperiksaan Kenaikan Pangkat Secara Lantikan KPSL  yang telah aku tulis sedikit masa lalu..

sehingga jam ini, jumlah pengunjung mampu buat aku tersenyum..

dan hits tertinggi adalah pada 25 Jun..iaitu 5,888 pengujung

Walaupun berapa angka itu..rangking Alexa aku menjunam laju ..dari ratusan ribu terjun ke jutaan..hahah..aduhai..Alexa oh Alexa..dari segi apa engkau nilai blog ya..kesian aku..

Adeus!!!

3 ulasan:

  1. wah,banyaknya! tahniah akak ^^v

    BalasPadam
  2. assalamualaikum pen biru...banyak juga tu apa2 pun tahniah ...:)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...