Isnin, 9 Mei 2011

Farid Kamil Kembali Bersama DD???

Assalamualaikum...

Wah, hangat topik ni. Actually aku sebagai FK Admin pun tak tau benda ni. Khabarnya DD masuk statement kt twitter dia. Ramai fans FK yang pertikai benda ni. Hatta ahli Admin sendiri pun. Ada jugak yang frust menonggeng..hahahahaha..kesian !

So dari perkara jadi panas dikalangan Admin...aku cuma boleh nasihatla, apa juga keputusan FK untuk bercouple balik dengan DD, nak kawin ke..nak apa ke..biarlah. Dia yang nak hidup dengan DD, bukan kita. Kalau dah suka, kita sebagai orang luar tak berhak masuk campur. Aku tau, ramai yang tak suka dengan DD, apalagi bila DD becinta dengan FK. Ramai sangat yang tak suka dan tak setuju. Tapi pada aku, terpulangla pada FK sendiri. Dia lebih kenal DD dari kita semua.  Ramai lagi orang lain yang suka kalau aku jadi menantu depa(kalau aku artis la..hekhekhek). tambah2 kalau macam FK. Dia amat hormat pada orang tua. Aku taula, dia pernah mai umah aku, dok bersembang dengan abah aku . Sampai lani abah aku dok memuji dia.

So, pada semua yang terbaca post aku hari ni, kita hormatilah keputusan FK. Biarlah dia tentukan hidup dia sendiri. Kita sebagai saudara, kawan dan peminat, hanya perlu sokong kerjaya seni dia je. Bab personel dia, biarlah. Bukan dia kacau kita pun, mintak duit kita pun tak. Cuma kalau dia nak kawin tapi tak jemput aku, memang melampau la kan. Dan sekarang aku dan geng Admin yang lain sedang menantikan jawapan dari FK sendiri, nampaknya dia belum respond pun. Apapun jangan lupa Khamis ni..KongSi di pawagam..Arios!!!

3 ulasan:

  1. hmm...tulah,kalau dh suka,hg katalah apapun,hati dh berkenan kan...mcm kes aku jugak la nie..hehehehe...

    BalasPadam
  2. tula.soal hati tuan punya badan sj yg tau. kalau dah suka dan sayang, terimalah baik buruk orang tu bila dah kawin nanti..

    BalasPadam
  3. tol tu...berani tggungla ini mcm...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...