Rabu, 27 Januari 2021

MY BARIATRIC LIFE: #10 GENAB 100 HARI

 Assalamualaikum.

Genab 100 hari! Bermakna, 100 hari tanpa nasi, protein 1st. Tak tahu nak bangga ke apa, sebenarnya agak sedih juga sebab penurunan tak macam orang lain. Baru 20kg saja..dengan saiz rangka aku yang agam ni, tinggi 170cm.. tak banyak nampak inci yang hilang tu.

Timbangan sesudah subuh

Masih tak sampai separuh dari target sebenar

18.10.2020 ➡️ 122.4kg
29.10.2020 ➡️ 114.9kg
08.11.2020 ➡️ 110.9kg
18.11.2020 ➡️ 112.7kg
28.11.2020 ➡️ 112.3kg
08.12.2020 ➡️ 109.9kg
18.12.2020 ➡️ 108.2kg
28.12.2020 ➡️ 107.0kg
07.01.2021 ➡️ 105.4kg
17.01.2021 ➡️ 104.1kg
27.01.2021 ➡️ 102.1kg

Besar harapan hati andainya boleh turun sekurang-kurangnya jadi 100kg sebelum 3rd follow up bulan depan yang dah tak berapa hari lagi.

Dan sebagai pembakar semangat, selagi berat tak capai 90kg..aku tak akan makan nasi..nasi punca aku makan banyak. Doakan aku terus istikhomah.



Tiada ulasan:

Catat Komen

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...