Ahad, 9 Mac 2014

BILA SEL-SEL OTAK TAK BERHUBUNG

Assalamualaikum..

Anak saper ni???




Kalau sedara aku..dah lama makan penampar. Kenapalah bodoh badigol sangat.
Hoi budak..kau memang jadi katak bawah tempurung. Kau tahu ke orang ke Beijing buat apa? Kalau orang tu pergi atas alasan kerja..nah..nanti masakla kau kat padang mahsyar nak cari 239orang tu..nak minta ampun..walaupun ada yang agama lain..kau tetap berdosa sebab fitnah orang.
Dahtu..yang kau fitnah orang tu...yang mulut kau celupar tu..tak maksiat ke???

Inilah jadi bila pergi sekolah tapi tak belajar..sel-sel otak tak boleh nak berhubung..maka bengaplah sampai ke mati.

Aku bengang sebab pernah pergi Beijing..so aku pun buat maksiatlah? Kepala hotak kau berjambul!

*sorry aku ter emo bila benda sensitif dihakimi budak sekolah tak habis!
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...