Khamis, 13 Mac 2014

3 TAHUN

Assalamualaikum

Hari ni.. PENBIRU berusia 3 tahun.. di alam blog. Nama blog yang tangkap muat namun serasi ini bermula sebagai blogspot biasa yang kemudiannya di chupp secara berdaftar dengan domain PENBIRU.COM.

Macam-macam cerita dan entri yang aku catatkan. Kisah percutian aku..jualan aku..aktiviti aku..ilmu dan pengetahuan yang aku ada..apa-apa sahaja yang terlintas di fikiran..sesekali melepas perasaan yang terbuku di hati.

Terima kasih kepada yang sudi follow...dan andai aku masih tidak follow balik..sila bagi link kat bawah. Maklumla aku hanya sempat menulis tanpa mengira rating Alexa yang dulu pernah mencecah 7000 pengunjung sehari namun kini menjuman ke 1000 sehari.. (padan muka aku).

Aku ada BW dan hanya jadi silent reader. Terima kasih pada yang tak putus-putus ziarah dan bertegur sape dengan aku...walaupun aku jarang berbalas kunjungan..maafkan aku.

Rutin harian yang sangat sibuk..celik mata ke ofis..sibuk di ofis..balik rumah dah sibuk dengan baju-baju untuk dijahit manik dan juga jualan online cheese powder,pekasam daging, mashed potato dan macam-macam mak nenek lagi..seharian masa berlalu tak tersa..

Kemuncak kegilaan berblog semakin berkurang..mungkin faktor sibuk dan penat.

Itu ajelah bebelan yang belum tentu ada orang nak baca ni ni..sekian.

Adeus!!!

3 ulasan:

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...