Sabtu, 17 Oktober 2020

MY BARIATRIC JOURNEY : #27 KAUNSELING DIETITIAN

 Assalamualaikum.

Semalam dietitian HKL, Miss C ada whatsapp aku, nak call esok(hari ini) dalam pukul 9 katanya untuk sesi kaunseling. Masalahnya aku dalam perjalanan ke KL. So aku bagitaulah dia, aku akan inform sebaik sahaja aku dah check-in hotel. Untuk 5malam akan datang,suami aku akan bermalam di Regency Hotel KL.

Pagi tadi aku bertolak jam 7.45 pagi. Jalan lengang..steady je suami drive. Dalam pukul 1, aku dah siap check-in. So aku terus mesej Miss C ..cakap aku dah sampai. Dia jawab akan call aku pukul 3.30. So oklah. Dan dia pun call tepat 3.30. Tak ada apa sebenarnya sebab semalam dia dah send 2 broucher untuk aku baca dan faham. Kiranya harini just discuss balik lah apa yang ada di broucher tu.

Dan aku kongsikan broucher tu di sini sebagai perkongsian ilmu untuk korang yang nak cuba pembedahan ini.








Ok..itulah antara perkara-perkara yang perlu tahu dan faham. Dan sekarang, aku nak tidur, esok pagi aku akan daftar untuk masuk ke wad. Harap-harap dapatlah aku masuk wad kelas 1 seperti kelayakan aku yang sepatutnya.. kalau takat 1-2malam,aku tak kisah sangat..ini.. silap-silap 4-5malam jugak ni..kalau boleh nak jugakla keselesaan tu.

Itu aje untuk hari ini..esok insya Allah aku akan update cerita baru..

Adioss!!!















1 ulasan:

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...