Rabu, 29 Oktober 2014

FENOMENA MANGGA JERUK ASAM BOI

Assalamualaikum..

Dulu Durian Crepe jadi kegilaan..sana sini gila durian crepe..aku yang tak makan durian pun boleh buat entri pasal durian crepe siap bagi resepi lagi. Sampai entri jadi entri tertinggi dalam sejarah aku berblog..melebihi 120k viewer..gila betul....itu dulu...dulu laaa

Sekarang ni..sejak dua tiga empat menjak ni..jeruk mangga asam boi pulak jadi kegilaan..dalam fb tu..asyik cerita pasal jeruk mangga ni. Yang tak pernah buat jeruk pun boleh buat..sampai buah mangga tu tak sempat tengok dunia pun habis jadi jeruk.

Aku belum pernah rasa lagi..tapu aku agak rasanya macam buah mangga masam yang muda dimakan dengan serbuk asam boi yang macam aku beli tiap kali lalu hiway..kat R&R Gunung Semanggol tu.

ini kawan aku buat..si Iera Cutesweetbaby.com punya

Dalam kegilaan ni..ada pulak yang sampai jadi isu..jualan online.. tengok dalam gambar, buah nampak penuh..tapi bila dah sampai kat rumah..tinggal setengah balang..punyalah marah si pembeli tadi...


Perlu diketahui..buah mangga ni kalau dijeruk memang akan kecut..kalau tak puas hati, cubalah buat sendiri.

Aku tak ada resepi untuk jeruk mangga asam boi ni..sebab bahan dia korang boleh google. Itu jer cerita aku.. Adeus!!!

2 ulasan:

  1. assalamualaikum pen biru...mmg jadi fenomena skg ni...

    BalasPadam
  2. sedapnya
    anum order last2 kena tipu

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...