Selasa, 15 Disember 2015

FRUIT SALAD LAH PULAK!

Assalamualaikum.

Hujung tahun, seperti biasalah aku akan sibuk..sibuk dengan kerja ..maklumlah kerja kewangan ni, nak tutup akaun..

So untuk kali ni, aku buat resepi simple je.. mudah, ringkas, kenyang dan yang penting .. berkhasiat!

Hari ni kita buat Salad Buah atau Fruit Salad!

Bahan-bahanya
Epal hijau
Epal merah
Buah Lai
Tomato cherry
Daun salad
Mayonis sebenar
Lada sulah

Caranya;
Mudah aje, potong dadu semua buah(jangan kecil sangat), tambahkan tomato cherry(tak ada pun takpe)masukkan mayonis dan lada sulah, gaul rata..masukkan dalam bekas yang dialaskan daun salad. SIAP!!


Serius memang sedap! cubalah..rojak orang putih ni..layanzzzz..



1 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...