Rabu, 7 April 2021

MY BARIATRIC LIFE : #18 DINGDONG 170 HARI

 Assalamualaikum..


Aduhai..agak stress dengan berat dingdong ni. Naik turun jadinya. Makan minum seperti biasa. Tak tahu apa yang tak kena.

Itu je dia pergi..97..98..nasib baik..turun 96kg.

Benci pulak tengok graf ni. 

18.10.2020 ➡️ 122.4kg
29.10.2020 ➡️ 114.9kg
08.11.2020 ➡️ 110.9kg
18.11.2020 ➡️ 112.7kg
28.11.2020 ➡️ 112.3kg
08.12.2020 ➡️ 109.9kg
18.12.2020 ➡️ 108.2kg
28.12.2020 ➡️ 107.0kg
07.01.2021 ➡️ 105.4kg
17.01.2021 ➡️ 104.1kg
27.01.2021 ➡️ 102.1kg
06.02.2021 ➡️ 101.5kg
16.02.2021 ➡️ 99.8kg
26.02.2021 ➡️ 98.9kg
08.03.2021 ➡️ 99.7kg
18.03.2021 ➡️ 97.2kg
28.03.2021 ➡️ 98.1kg
07.04.2021 ➡️ 97.5kg

Mujur jugak saiz makin mengecut..cumanya geram tengok penimbang tu. Sepatutnya..aku jangka dalam tempoh 6bulan, berat boleh turun hingga 27-28kg. Tapi masih tersangkut di 25kg. Liat betul la haih..

Seorang BariatricQueen advise aku untuk mulakan balik liquid diet. Insya Allah, aku nak on balik liquid diet bulan puasa nanti.

Sebagai permulaan, aku nak beli Optifast Coffee sebab kalau Optifast Strawberry, aku rasa muak..nak muntah pun ada. Harapnya dapat membantu.

Ok ..itu aje untuk harini.. 


Tiada ulasan:

Catat Komen

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...