Isnin, 6 April 2020

AZIZ M.OSMAN PENGARAH DARI MASA HADAPAN??

Assalamualaikum.

Hadeh..baru siap masak. Lepas buat biskut,masak untuk apak berbuka puasa pulak. 


Sambung tengok Astro Citra..ada filem Gila-Gila Pengantin Popular. Filem ni tayangkan pada 2005. Tak salah kalau aku katakan Aziz M.Osman selaku pengarah & penulis skrip ni..seolah-olah menggunakan mesin masa sebab apa yang dia paparkan dilayar..hakikatnya berlaku selepas filem tu ditayangkan.

Dalam GGPP tu, Erma Fatima (Linda Nanuwil) masuk pertandingan menyanyi dalam Akademi Idola dan menjadi pemenang. Sebelum masuk, dia dah bertunang dengan Zul(Apek). Tapi akhirnya Erma Fatima kawin dengan Norman Hakim selepas Zul terpaksa berebut tunangnya sampailah Zul buat persembahan di TV sebab nak merayu tunang agar kembali kepadanya.

Pada tahun 2008, kontroversi bila Mawi yang dah bertunang dengan Ina Naim,masuk Akademi Fantasia dan menang tapi akhirnya berkahwin dengan Ikin..walaupun sebelum tu Ina Naim sampai masuk TV menyanyi jugak diiringi ucapan merayu-rayu Mawi untuk selamatkan pertunangan mereka.. cerita yang hampir sama,tapi wataknya terbalik.. 

Dan pada 2017,muncul penyanyi BBNU.. nama Aiman Tino.. nama yang hampir sama dengan watak Norman Hakim- Herman Bin Tino..kahkahkah.

Adui..panjang pulak ulasan aku selepas memakan biskut susu buatan sendiri petang ni. 🤣🤣🤣..oklah itu aje aku nak cerita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...