Selasa, 23 Disember 2014

CINTA BETO KUSYAIRI

Assalamualaikum..

Aku peminat pelakon Beto Kusyairi. Tiap watak baik atau jahat..semuanya menjadi..tanpa perlu bermuka alim atau ganas..hanya lirik dan tenung mata pun sudah memadai.

Aku antara ribuan follower Instagram Beto.. dan sesuatu yang aku perasan mengenai Beto adalah cintanya kepada isteri.. bertuahnya isteri Beto.

Tak seperti artis lain, Beto bangga dan tak "simpan" isteri dari tatapan umum. Bagi mengelakan fitnah..gossip atau apa saja pandangan negatif dunia hiburan sekarang..

Di Instagram Beto.. sentiasa ada gambar dia dan isteri.. bersama caption luahan rasa kasih dan sayangnya dia pada isteri. (sesuatu yang susah seorang lelaki nak buat di fb atau ig)





Setahu aku pasangan ini tidak dikurniakan zuriat, tapi apa yang aku kagum ialah perasaan kasih sayang mereka cukup kuat..mereka bahagia walau tanpa anak . Serius aku cemburu dalam masa yang sama aku dapat rasakan kebahagiaan pasangan ini dan Beto sentiasa "menutup" jalan untuk orang ketiga dengan meluahkan rasa cinta dan sayang pada isteri..aduh..jelesnya aku..

Apapun..aku doakan semoga pasangan ini bahagia hingga ke jannah dan para suami diluar sana patut mencontohi Beto.. yang sentiasa menghargai isteri .. tak malu nak tunjuk isteri..

Semoga berbahagia Beto dan isteri..amin.

*senyum sorang2 tengok pic diorang..so sweet!

7 ulasan:

  1. ya Allah..sama la kite..kite pun cukup suke sesgttttt ngan beto nie..xkisah la die belakon jadik ape pun...

    BalasPadam
  2. Semoga berbahagia sehingga ke Jannah...

    BalasPadam
  3. saya pun minat dengan lakonan beto ni...natural je :)

    BalasPadam
  4. sweetnya..suka artis macam ni.

    BalasPadam
  5. bertuah si isteri...semoga berbahgia hingga ke syurga

    BalasPadam
  6. minat juga pada lakonan beto, natural sangat dan selamba,semoga mereka kekal berbahagia selamanya :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...