Sabtu, 13 Mac 2021

ULANGTAHUN BLOG PENBIRU KE-10

 Assalamualaikum,

Pertama sekali aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua follower blog aku ni. Sama ada follower lama atau baru, atau yang belum follow tapi tersinggah ke blog ini dek kerana Mr.Google yang membawa korang kesini.

Pic credit to : nationwides-trailer-parts-co.uk

Hari ini dan saat ini, genablah 10tahun blog ini berada di alam maya. Jika nak diikutkan, aku dah ada beberapa blogspot sebelum itu, tapi pada zaman itu, akses internet yang agak terhad, pemuka html blogspot yang sangat renyah dan rumit..akhirnya blog tu semua entah kemana.. masih ada tapi aku sendiri dah lupa password dan emel apa yang aku guna.

Aku mulakan blog ini dengan domain biasa iaitu penbirumenulis.blogspot.com. Tapi pada 20.10.2011, selang 7bulan dari tarikh ini, aku sudah mendaftar dan melanggan domain dot com sebagai www.penbiru.com.

Blog aku bukan blog yang terlalu formal. Bahasa yang aku gunakan pun bercampur aduk bagi memudahkan interaksi dan pemahaman pembaca yang lalu. Isi kandungan blog aku ni, caca marba..macam-macam. Dari resepi, kisah travel, luahan hati, cerita sakit demam, kongsi hobi dan macam-macam lagilah.

Apapun, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada AMT aka Ahli Mesyuarat Tingkap aku yang sejak sekian lama follow dan ada yang tak jemu- jemu tinggalkan komen di blog aku ni.

Terima kasih semua.


2 ulasan:

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...