Rabu, 11 Disember 2019

MY BARIATRIC JOURNEY : #15 IDC FINAL RESULT TEST

Assalamualaikum.

3hari lepas, dah ambil darah. Semalam hari untuk ambil keputusan. Aku demam sebenarnya. Dah 2 minggu demam on off ..tapi semalam paling teruk. Rasa macam di awang-awangan je ..berpusing-pusing pening,suhu badan 38.7°c. Malam tadi 38.9°c. Harini dah ok sikit. Barulah boleh menulis.

Aku keluar dari ofis pukul 12.30. Berpusing cari parking..dan naik ke Klinik Perubatan pukul 1.15.. duduk dan rehat.. risau takut pitam sorang-sorang.. nak beratur ambil nombor pun aku takut. Takut rebah.

Dalam pukul 2.30 baru panggil masuk ke dalam bilik 130 ..kat situ kena timbang dan ambik blood preasure dan tunggu lagi. Dalam hati macam nak jerit mintak cepat. Pukul 3.50 barulah nama dipanggil.

Ini result darah.. ntah la aku pun tak faham dan tak sempat nak google

Kolestrol tinggi sikit kata doc.. 5.3





Ini result Ultrsound.. hati berlemak

Selesai je semua, cepat-cepat aku bersuara..bagitau doktor yang aku tengah demam..nak minta doktor oder ubat. Mujurla doktor pun ok..dia tolong oder antibiotik, ubat selsema dan ubat batuk minum. Pukul 4 lebih baru aku sampai rumah. Mandi lama-lama sampai menggigil, tampal cool fever, makan ubat dan tidur. Sedar-sedar dah 9 malam. Itupun suami aku kejutkan suruh makan.


Esok aku akan ke Ipoh untuk temujanji seterusnya. Penentuan bilakah tarikh untuk operation. Moga-moga Allah permudahkan dan percepatkan..

Aaminn..

Tiada ulasan:

Catat Komen

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...