Sabtu, 2 November 2019

HITS TERTINGGI PENBIRU.COM

Assalamualaikum

Alhamdulillah.. syukur apabila blog ini kembali mendapat hits tertinggi sejak kali terakhir Oktober 2014.

Hits pada Oktober 2014 : 45905

2014 aku terpaksa bergelut dengan kerja dimana aku baru sahaja menerima kenaikkan pangkat pada April 2014. Blog semakin sepi tanpa sebarang entri.. ada tapi tak semeriah sebelum itu. 

2017 menyaksikan rekod 1 tahun tanpa entri. Kesibukkan berganda apabila aku bertukar pejabat buat kali pertama setelah dinaikkan pangkat. Akhirnya bila keadaan kembali reda sudah ada sedikit waktu, barulah aku dapat menulis semula. Biasanya aku menulis pada waktu malam atau hari minggu. Pengisian secara autopublish untuk hari-hari kedepan aku siapkan dalam masa hari.

Syukur..hits aku kembali melonjak bulan Oktober 2019 lalu. Ini betul-betul tragedi Oktober.

Hits Oktober 2019 : 46102

Purata 2000 hits dari pengunjung seluruh dunia. Tanpa perlu menjadi blog picisan yang menyajikan berita-berita sampah yang disulam iklan-iklan scam, hanya berkongsi seo yang tepat bagi menaikkan ratings.

Senarai entri yang mendapat hits tertinggi bagi bulan Oktober 2019.

Apapun..terima kasih kepada AMT setia yang tak jemu bertandang dan menyapa aku disini. Juga terima kasih kepada pengunjung-pengunjung baru yang mencari informasi yang aku kongsikan disini. 

Dikesempatan ini aku membuka ruang kepada peniaga-peniaga kecil yang memerlukan platform untuk mengiklankan atau memperkenalkan produk mereka di blog ini. Jika ada yang berminat, tinggalkan nombor telefon diruangan komen. Jangan risau, setiap komen bukan auto publish ya.. komen-komen akan ditapis dulu..jadi nombor telefon korang amata selamat di sini..

Jumpa lagi esok!
Adeusss!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...