Selasa, 12 November 2019

BANGZI HIKMAT DAN JIP ASKAR

Assalamualaikum

Sedikit beremosi harini. Aku tengah cari barang kat shopee yang mak aku pesan. Tiba-tiba bangzi hikmat ni lalu.. 

Pic dari shopee


Teringat kenangan dgn arwah abah(aku kan anak abah..mengekor ja mana abah p) Masa tu aku tak sekolah lagi. Aku cakap nak benda ni. Menangis2 nak..abah bawak pusing 1 pekan guar cari. Last sekali singgah kat kedai cina lorong hala ke Masjid guar(kedai tu pun ada lagi sampai sekarang). Nak cakap nama barang abah tak tau..abah tunjuk gaya tiup kat cina tu..(ternampak-nampak riak muka abah tiru gaya tu) cina tu cakap tak ada. Last2 abah suruh pilih benda lain. Ntah mcmana,tiba-tiba aku boleh tunjuk jip askar kaler hijau yg tergantung dalam plastik 🀣🀣🀣 

Lebih kurang macamnilah jip tu.
Pic google Amazon.

Abah pegang kepala aku,pusing arah anak patung..aku tak mau.last2 abah beli jugak. Balik rumah,aku isi anak kucing atas jip tu..aku tolak 1 rumah πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Emosi bercampur baur.. 
Mmmmm..rindu kat abah.. 😭😭😭
Al-Fatihah..

Tiada ulasan:

Catat Komen

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...