Ahad, 8 September 2019

BOIKOT HARVEST HEALTH !!!

Assalamualaikum

2-3 hari lepas aku ada tulis pasal geram aku kat 1 seller di Shopee tu. Penyombong macam sia.. (huruf last korang tambah sendiri). Nak tau cerita baca ni..  HARVEST HEALTH SELLER PENYOMBONG! ..ok aku memang sarankan korang tak payah beli dengan penyombong ni. 

Bila aku tanya..ingat aku main-main ke? Aku pulak jenis kalau membeli,aku tak beli sikit-sikit. Borong punya sekali beli. 

Nah..tengok! Sekali aku beli..

Kau tak nak untung sikit..langsung kau rugi besar. 

Pengajarannya kat sini..sebagai seller,jangan menyombong dengan customer. Customer tanya..jawab. Costumer mintak diskaun kalau nak bagi..bagi je. Kalau tak nak bagi,cakap sorry,tak boleh. Jangan nak bermusuh dengan customer dengan memblock orang tak tentu pasal. Rezeki kau dari customer. Ni aku tak nak campur bab rasisnya bangsa seller tu. Pantang kat Malaysia ni, bila bangsa dia,buat macam mana pun tak apa..bila bangsa tuan tanah bersuara..kena cop rasis.. rasis atuk dia kerja kuli lombong bijih mat saleh!

Haa.. sampai hari ni aku geram tak habis lagi. Aku juga seller. Macam-macam customer yang beli..yang tak beli..aku layan. Untuk memblock orang memang aku tak buat,kecuali dia dah mula melalut macam scammer.

Ok..semoga cepat melingkuplah mana-mana seller yang penyombong tu.

Tiada ulasan:

Catat Komen

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...