Khamis, 29 Ogos 2019

CITYLINK HAKPRAK! -PART 3

Assalamualaikum..

Sambung semalam.. seller bagi pilihan samada, terima barang dan dapat sedikit kos ganti rugi RM100-RM150 atau pulangkan dan terima ganti atau,pulangkan dan dapat refund.

Aku pilih..pulangkan dan dapat refund. Tak sanggup aku..kalau guna Citylink lagi..rosak lagi..return lagi..replace..rosak lagi..bila cerita nak selesai?




Dan seller pun setuju untuk refund duit aku. Semua ni ambik masa 1 minggu lebih untuk selesai. Tapi untuk terima refund kos pos dan harga barang ambil masa 7hari hingga 14hari bekerja.

Aku pun pulangkan barang dengan menggunakan Gdex dengan kos RM180. Tak apalah sebab kos ini Shopee dah janji akan refund .



Kepada Citylink Sungai Petani.. terutama kepada para pekerja sekalian..apa perasaan hangpa kalau barang hangpa hancur berkecai macamni? Bila kerja langsung tak ada perasaan ikhlas dihati,tak amanah.. loqlaq..inilah jadi. Kalau tak suka dengan kerja hantar barang,elok berhenti jangan buat naya kat orang yang tak ada salah dengan hangpa. Kesimpulan yang aku boleh discribe hangpa..hangpa ni celaka!.

Aku nak surprise mak.. last-last aku yang surprise. Yang jadi mangsa..seller lah.  Kalau dia guna Gdex,tak adalah jadi macamni. Tak pasal-pasal barang orang lingkup. Ini kisah aku..banyak lagi kisah orang lain.Korang google lah sendiri kalau nak tahu. 

Akhir kalam..Jahanam punya Citylink!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...