Sabtu, 2 Februari 2019

KOLEKSI KESAYANGAN : KIPAS DORAEMON

Assalamualaikum

Aku peminat Doraemon. Kenapa?? Sebab Doraemon comel.. walaupun dia hanya watak kartun.. tapi Doraemon tak pernah menghampakan Nobita.

Ini koleksi kesayangan aku yang aku letak di meja pejabat.. (umur dah 38..tapi jiwa kekanak tu masih ada ye) 

Ini dia.. kipas Doraemon! (Sila bunyi suara Doraemon ok)

Aku beli kat shoppe je

Ini yang aku beli. Harga okla..biasa-biasa je. 

Angin dia pun ok..bolehlah sejukkan badan kalau panas tu.. sesuai letak kat meja di pejabat.. Esok aku kongsikan lagi cerita pasal koleksi barangan Doraemon yang aku ada.

Adeus!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...