Sabtu, 8 Disember 2018

HOBI PELIK -PART 2

Assalamualaikum

Seperti yang dijanjikan.. 1 lagi benda yang aku simpan dan tak tahu nak buat apa. Nak bagi kat orang..sayang..nak buang? Lagilah sayang. Maka duduklah diam-diam dalam kotak.

Bekas jamu Herba Maharani

Aku mula kumpul bekas ni mulai tahun 2006 macam tu. Masa tu jamu Herba Maharani masih baru dipasaran. Dan aku cubalah makan. Nak beli selalu tak boleh. Mahal berdengung. Makan pun jimat-jimat.

Aku makan dalam 1 tahun..tak nampak pun apa kesan dia..so aku stop. Sekarang ni nampaknya dah ada orang jual balik. 

Bekas-bekas ni cantik. Tu yang aku simpan sampai sekarang..Itulah dia hobi aku yang pelik..simpan benda yang tak ada faedah pun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...