Ahad, 30 Disember 2018

HADIAH PERPISAHAN

Assalamualaikum.

Minggu lepas, Isnin 24 Disember 2018 adalah hari terakhir aku berkhidmat dengan 1 pejabat yang meninggalkan memori manis dalam hidup aku. Syukur aku dikurniakan adik-adik buah yang mendengar cakap, rajin dan boleh diharap.

Walaupun tempoh aku berkhidmat dengan jabatan ini hanya 2 tahun 8 bulan sahaja, tapi kesannya meninggalkan sejuta kenangan dalam hidup aku.

Permohonan bertukar ni aku buat sejak 2014 lagi pada ketika aku berkhidmat di Langkawi lagi. Punyalah susah nak dapat tukar. Puas call, emel..tinggal aku tak pergi sembah kaki orang JPA je lagi. Susah yang teramat susah. Dari abah aku sakit sampai dah masuk fasa nyanyuk dah sekarang ni.

Majlis farewell aku dibuat pada 13 Disember 2018 sebaik sahaja selesai penutupan Akaun Persekutuan. Hadiah perpisahan yang aku terima adalah yang paling tak ternilai..

Ucapan dari Pengarah yang sejak dulu sokong aku, mendengar masalah aku , takkan aku lupakan.

Hadiah dari staff untuk aku..
Tahu aku sorang kaki backpackers yang bermimpi untuk keliling dunia, maka dihadiahkan beg untuk di backpackers kan dan peta dunia untuk aku keliling tiap hari 🤣🤣🤣

Terima kasih semua..adik-adikku yang setia bersama aku memulihkan semula sebuah jabatan yang sangat bermasalah pengurusan kewangannya.. dari zero kita bangkit hingga kita setaraf dengan jabatan lain.

Moga berjumpa lagi. Kenangan kita tetap tersemat dihati.

Dan hari ini..hari pertama aku mulakan tugas di tempat baru..bersama kenangan lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...