Selasa, 19 April 2016

DISCOVER KEDAH 2016 - CHALET TERAPUNG PPK MERBUK

Assalamualaikum.

Minat bercuti? Berehat tanpa perlu menempuh perjalanan yang jauh? Minat memancing? Inilah tempatnya. Cukup terkenal bagi kaki pancing. Chalet Terapung PPK Merbuk destinasi terbaik untuk dikunjungi. Terletak di Kampung Belau, Merbuk.

pic credit to :labahlabahkenit.blogspot.com

Harga dari serendah RM70 semalam(harga mengikut jenis chalet), pengunjung boleh memancing terus dari pintu atau tingkap chalet.. best kan? Chalet yang seperti berada di rumah sendiri, lengkap dengan pelbagai perabut dan kelengkapan. Dan jika bernasib baik, pelbagai jenis ikan dapat dipancing dan dijadikan santapan.

pic crdit to : tajulurus.blogspot.com

Bukan sekadar untuk pemancing berkumpulan atau solo, chalet ini juga sangat sesuai untu kaktiviti sekeluarga kerana ianya menyediakan chalet yang mampu menampung sehingga 15 orang . Menarik..chalet ini terapung dipermukaan Sungai Merbuk yang terkenal suatu masa dahulu.

pic : google

Berbaloi dan pastinya menjanjikan kepuasan kepada pengunjung. Untuk tempahan, sila hubungi nombor seperti yang tertera di gambar.




"Kedah Malaysia..
where it all began"

3 ulasan:

  1. tau pasai tempat ni pasai ada pak sedara pi duduk sana lepas tue post kat fb.

    BalasPadam
  2. Smlm bpa untk shlet 2org ja...yg pling murah??

    BalasPadam
  3. assalam kak..mmg best sgt kat sini..sy dh byk kali pergi..sy dr pahang,, and thanks jgk sbb creditkan blog labahlabahkenit.tu blog sy kak..hehehehhe.. tq kak..sy sedang membaca ke semua discover kedah..byk tmpt menarik yg boleh dilawatkan kak..

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...