Khamis, 6 Ogos 2015

MANIK SIMPLE - 12

Assalamualaikum..

Baju ke-4 untuk koleksi jahitan manik baju raya 2015. Simple sahaja, ditangan dan pelanggan ni memang tak suka pearl..

Agak sukar untuk aku matchingkan kristal yang ada sebab warna yang aku jumpa sangat terhad dan susah nak jumpa yang berkilau sikit..semuanya sebam ya amat..




Harap dia sukalah sebab dia serah bulat-bulat kat aku, jahitla macam mana pun..asalkan masa dia nak senduk lauk di hari raya, orang nampak baju dia ada manik blink-blink.heheheh

Ok..itu aje untukharini..Adeuss!!!

1 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...