Sabtu, 1 Ogos 2015

MANIK SIMPLE - 11

Assalamualaikum..

Manik lagi..Kali ni pelanggan nak yang simple aje. Katanya, jahit ikut kelopak bunga. Ini adalah jubah dan bunga ditangan dan kaki baju adalah sama. Memang aku mati kutu nak jahit baju ni,,pelanggan nak supaya nampak bunga tu sekuntum-sekuntum la lebih kurang..berhari-hari aku fikir macam mana nak buat,..

Aku memang tak ada idea langsung..akhirnya..ini yang jadi..



Keputusannya,..aku sangat tak puas hati..tapi pelanggan ok aje..tak apelah..dah dia ok..

Itu aje nak kongsikan hari ni.. Adeuss!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...