Khamis, 13 Ogos 2015

INCOME DARI NUFFNANG

Assalamualaikum.

Kali terakhir aku check income dengan Nuffnang adalah pada Mac 2013 CERITANYA DI SINI. Masa tu ada RM30 aje.. adui.

Aku abaikan Nuffnang..tak peduli hinggalah harini terasa nak tengok..

Alhamdulillah.. dah ada RM208.50

Aku buat keputusan untuk tidak mempedulikan lagi Nuffnang untuk setahun dua lagi..biarla dia janakan duit untuk aku. Sesssak sesssak nanti, aku tebuslah duit ni. Dapat bayar domain dotcom aku ni pun dah kira syukur dah.

2 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...