Rabu, 17 Jun 2015

SEMPADAN NEGARA

Assalamualaikum..

Sudah bersawang laman sesawang ni. Hari ni aku ingin berkongsikan gambar yang cukup menarik. Di ambil dari IG kakak kepada kawan aku. Suami beliau warga Holland dan gambar ini buat aku teringin sangat nak ke sana..

Tempat ini dinamakan 3 Countries Point.

Menariknya mengenai negara-negara Europah ni, tak perlu passport untuk ke negara jiran (yang dalam kumpulan negara Eropah).. 

Aku pun cuba google dan terjumpa gambar-gambar sempadan antara negara untuk dikongsikan dengan korang..















*sumber Google

Menarikkan?.. terasa macam nak jejak kaki kesemua tempat ni..

Itu je perkongsian hari ni..Adeus!!!

2 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...