Isnin, 25 Mei 2015

MAGNET DUIT ATAU HAMBA DUIT?

Assalamualaikum..

Gambar-gambar ini sudah menjadi viral.. pada yang belum tengok..sila tengok sekarang..






Gambar-gambar ini diambil dalam 1 seminar motivasi Magnet Duit katanya.. tapi apa yang aku tengok,lebih kepada hamba duit. Salah 1 aktiviti dalam seminar ni adalah mencium bau duit..Masya Allah..

Tiada jalan pintas untuk kaya,semuanya kena usaha tapi jangan sampai macamni. Taksub. Yang mencium tu bodoh sebenarnya sebab tak sedar mereka yang sudah mengkayakan penceramah motivasi tu dengan membayar yuran beratus-ratus..

Kerjalah..atau berniagalah dengan jujur. Insya Allah..kalaupun kita tak jadi jutawan didunia,moga-moga tidak muflis di akhirat. Jangan jadi hamba duit!

4 ulasan:

  1. betul la tue usaha tangga kejayaan

    BalasPadam
  2. first time tengok gambar-gambar ni..huhuhu.duit ni, boleh jadi kawan, pun boleh jadi lawan kalau tak pandai nak balance

    BalasPadam
  3. Sedih tgk bangsa kita jd mcm ni..

    BalasPadam
  4. lawak plak tgk gambar tu... hny yg ada disitu je tahu apa tujuannya

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...