Jumaat, 13 Februari 2015

KEREPEK NGAOKU

Assalamualaikum.

Pernah dengar pasal buah Ngaoku? ke ada yang panggil ubi? Ntahla apa namanya. Tapi dari dulu aku pelik dengan buah ni. Rupa macam ubi sengkuang. Aku yang dah hidup 35tahun ni tak pernah beli apa lagi nak makan..koman betul..hihi

Akibat terpengaruh dengan kawan aku yang cakap buah ni sedap buat kerepek..aku pun belilah..nak cuba .. Kebetulan aku ke Tesco dan ternampak buah ni.. aku beli lah sikit..

Mudah je nak membuatnya.. 
Buang kulit buah tu, parut nipis kemudian goreng..siap!

Sedap juga. Rasa lebih lemak dari kerepek ubi. Ok..lepas ni korang cubalah ye..itu aje entri hari ni..

Adeus!!!!

1 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...